Träningsvärk

Den här dagen har bjudit på rejäl träningsvärk,.! 
Eftersom jag fick rida utan stigbyglar igår så är träningsvärken ett faktum i typ ljumskarna och höfterna ( och magen såklart..)
Efter jobbet var jag ju och tränade, vilket gör att jag såklart har ont i rumpan, ryggen och armarna. Asbra kombo liksom! ;)

I övrigt har den här dagen inte varit sådär as spännande. Jobbat som vanligt och hade lektion på eftermiddagen. 

Imorgon är väntar också jobb. Har bytt bort min eftermiddagsfodring med erkan, så jag börjar 6.30 och har morgonfodringen. Anledningen till det är att jag ska på Winnerbäck med Carro, Frida och Tessan på kvällen! Vet inte om kiropraktorMicke skulle komma på dagen också? Jaja, time Will tell :)
Såhär såg dondy ut häromdagen när han hade lyckats med ett äkta magplask i hagen ..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0