Dagarna rullar på, och jag med dem.

Tog en långfrukost imorse och gick sedan ut med kennie på långprommis. Så himla härligt i det fina vädret. 
Åkte sen hem till Fritts för att käka lunch och shitchatta lite. Mycket trevligt! Dessutom fick jag låna hennes Sats-kort under tiden som hon är handikappad! Världens snällaste vän, eller vad?! Så jag skickade en bild på det till Rebban, var på hon tyckte vi skulle åka och träna redan ikväll. sagt och gjort, vi körde ett Vipr-pass, vilket var sjukt jobbigt! Men jag är riktigt taggad på att utnyttja den här tiden då frida inte kan träna hehe :D 
 
Kommande vecka har Rebban och jag planerat in några träningspass. Jag ska ändå försöka köra några morgonpass på mitt vanliga gym också, ffa försöka springa lite där. Tisdag och torsdag ska jag rida QD och på onsdag är det lektion på vällingby! Låter som en bra vecka iaf! 
 
Nu blir det prommis med Kennie och sen lär jag väl slockna i sängen som vanligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0