Fortast vinner

Har inte hänt särskilt mycket intressant de sista dagarna, därav uppdateringen. 
Jag har jobbat, ätit och sovit typ. Igår var jag så trött att jag somnade sittandes vid matbordet vid halv 9.. Jaja, idag är jag piggare! 
Efter jobbet idag så åkte jag till hogsta för att rida ut på QD. Vi red på den nya ridvägen, fort som attan, så långt det gick och den vände vi och red tillbaka. QD tyckte det var kalaskul, tills vi mötte två älgar. Då ville han helst springa hem igen, men när piloten (som var om möjligt ännu räddare) sa att det var okej så coolare han ner sig och gick snällt förbi. Det där med att rejsa i skogen är helt klart min nya grej! Så himla roligt verkligen! 

Imorgon är det jobb som vanligt och sen ska jag rida lektion på kvällen för Annie. På fredag ska jag rida QD igen efter jobbet, men då ska vi hålla oss inne och trimma lite! 

Hittade några fina träd när QD och jag var påväg tillbaka till stallet idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0