Hoppla pålle!

Pausar lite på Erkans balkong efter en asnajs idol-fredag med sjukt mycket glass! 
Jobbat och ridit gabbelito idag. Idag var dagen då jag skulle prova att sitta i traven på gabbe.. Hej och hå, efter 15 minuter dog jag! Nej men han kändes fin när jag kunde göra halvhalter, men det var just det att kunna göra halvhalter ;) men det blir nog bra! 
Efter jobbet fick han sig en ordentlig rykt eftersom jag inte hann det efter ridningen! 

Imorgon ska jag och pellen rida ut på gabbe och Missan på förmiddagen, men innan det ska jag till hogsta och dressyra med QD! Måste hinna träna på eftermiddagen så att magmusklerna är fit for fight för mr gab!

Fredagsmys deluxe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0