Uteritt och personalmiddag

Efter QD igår så åkte jag till ridskolan och red ut på gabbe med pellen och Missan. Hästarna var jättelugna och vi hade en riktigt mysig tur i skogen. 



På kvällen hade vi personalmiddag med nästan hela personalen från ridskolan! Hur trevligt som helst! Vi trängde ihop oss 15 pers vid ett runt bord som var gjort för ungefär hälften av oss.. Men det gick strålande. 
Efteråt var vi några som drog vidare till stan och jag lider med erkan som skulle upp och rida tidigt imorse :p själv mår jag väl som jag förtjänar idag ;) men vi hade kul igår iaf! Jag tog en prommis till stallet med Kennie tidigare idag, men jag hann tyvärr inte se när de red. 
Lite senare i eftermiddag ska jag tillbaka till stallet och rida Gabbe för Lollo! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0