Vintetmåndag

När jag åkte till jobbet imorse visade termometern -4,8 grader.. Och då åkte jag ändå hemifrån kvart i 9.

Jobbdagen gick bra, vi hann faktiskt med sjukt mycket. Bland annat så
Red jag och erkan ut på Missan och gabbe innan lunch. Missan var superpigg, men ändå snäll och var såå himla fin att rida! När vi har rejsat i skogen så brukar hon inte alltid vara sitt sta jag, men hon fick gå ganska ordentligt häromdagen när Annie tränade henne där Nina. Uppenbarligen så gav det väldigt mycket då hon som sagt kände super idag! 

På eftermiddagen hade jag "hoppning" (trava över bommar) med ponnygruppen, och det är så roligt att se de utvecklas! I början av terminen red alla med ledare, men nu klarar nästan alla sig själva! Superkul! 
Avslutade jobbdagen med att ha teori med hästgruppen. Det är också så himla roligt, eftersom de verkligen vill lära sig så mycket! 

Efter jobbet åkte jag och tränade med rebban. Imorgon jobbar jag från 7, och efter jobbet ska jag åka och rida QD! 

Bjuder på två bilder från idag också. 
Såhär glad blev jag och erkan över att Frida skulle komma och luncha med oss!


Och såhär hittade jag power och Herman på eftermiddagen..! Det kan inte bli rätt jämt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0