Bra fredag

Jobbat som vanligt idag, och vid lunch så red jag, Carro och erkan ut på Missan, proppen och Roy. Missan var superpigg och jag var faktiskt nära att åka i backen en gång! Carro som red bakom mig sa att hon såg ungefär hela skogen under Missan :p Men det var väldigt kul och det lyste om hela Missan av glädje och bus! 
Nu ikväll har fyran varit här och käkat middag och kollat på idol. 
I helgen väntar inte särskilt mycket alls. Eventuellt ska jag träna för Annie på söndag, det enda problemet är att jag inte har något att rida på ;) Jag fick ju rida bästa theo igår och det var så himla roligt! Han är så jäkla härlig! Det största problemet med honom är att hans framben är sju kilometer kortare än bakbenen, vilket gör att han gärna blir lite framstupa så att säga.. Men igår kom han upp sig riktigt bra och blev lätt i handen utan att knäppa av! Han är verkligen en pärla! 


Bjuder på en bild som Carro tog när vi red ut. Jag och Missan hänger till vänster och erkan och Roy till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0