God morgon!

Klockan är 6 och jag har precis kommit hem från gymmet. Idag väntar jobbet som vanligt och när jag slutat ska jag rida lektion. 
Igår red jag glennis på eftermiddagen. Det gick väl sådär, jag har lite svårt att komma till ridning på honom. Han har så lätt för att vända halsen åt fel håll och knäppa av, vilket innebär att fokus ligger på att rida ut ryggen och halsen så de blir lite längre. I den typen av ridning har jag svårt att verkligen komma till ridning. Jaja, det kommer väl. 
Efter jobbet åkte jag till hogsta och red QD. Han var riktigt dum i tisdags, så igår satte jag på gramanen så att han inte kunde hålla på med sina hyss och så red jag på. Men han blev ganska fin och travade bra! Galoppen fick vi inte riktigt till till 100%, men man kan inte få allt på en gång! Med tanke på tisdagens pass så var det en otrolig förbättring. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0