Inte så mycket att komma med

Eftersom jag är ledig idag så har det inte hänt mycket alls. Har varit på Ikea och en sväng i stallet för att pussa på min gulliga häst. Har även glott lite på Finnkampen på tv. Något ni kanske inte visste är att jag är ganska sportintresserad? Tycker det är roligt att se både fotboll, hockey och friidrott på tv eller live, och den sportdelen är alltid den del i tidningen jag läser först på morgonen!
 
Imorgon tänkte jag åka ut till Hogsta på eftermiddagen och titta på tävlingarna där. 
Det verkar ju just nu gå någon förkyldningsepedimi, men jag hr klarat mig ganska bra - fram tills idag.. Är inte sjuk än, men känner att det börjar komma. Så därför får träningen ligga lite lågt i helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0