God morgon

Vaknade av mig själv kl 6 imorse, så k min värld är klockan typ 11? 
Det blev ingen tävling i eftermiddag, Lollo är tyvärr fortfarande sjuk. :( 
Istället ska jag åka en sväng upp till stallet och fixa lite saker, åka till plantagen med mamma och köpa blommor och även åka och köpa en bok och sätta mig i solen och börja läsa. Jag är ju så jäkla bra på att skjuta upp allt, och inför sommaren ska jag iprincip kunna den här boken från pärm till pärm.. Så jag tänkte att om jag börjar nu kanske jag har hunnit läsa halva till i juni? ;) 

Dock ska jag kicka igång den här dagen med en löprunda! Strålande sol och ett par plusgrader, kan det bli bättre? 
Min utsikt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0