Godmorgon!

Torsdag idag, en dag kvar till helg! 
Igår red jag lektion på theo för Annie, och det gick mycket bättre än i fredags. Han har fått ta det lite lugnt sedan dess och bl.a. fått vila två dagar. Dessutom har han fått mera mat nu, så igår var han väldigt pigg. Då blir istället problemet att han vill gå på lite för mycket, men det känns som ett lättlöst problem i jämförelse. 

Efter lektionen igår åkte jag till gymmet och persade genom att springa 12,4 km! (Sen sa löpbandet "tack och hej du kan kliva av nu" och stängde av sig själv :( )
Skulle springa imorse också, så vid halv 6 var jag påklädd och klar. Jag har haft lite ont i en tå sista dagarna, och när jag dragit på mig skorna idag så skrek min stackars lilla tå. Jag kom ungefär hundra meter innan det gjorde för ont. Känns mer värt att kunna tävla på söndag än att springa sönder tån. 


Gårdagens mysiga hagar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0