Inte bra..

Dagens start var inte på topp. Kändes inte jättebra på framridningen men lite bättre på banan. Och vid det här laget känner ni ju till min "62%-demon", som inte gav med sig då resultatet slutade på 61%... 
Bryt ihop och kom igen. Nästa steg är att det ska bli roligt att tävla igen, för det är precis vad det inte är just nu när all prestationsångest sätter så mycket käppar i hjulet. Lektionsmästerskapen om 1,5 vecka känns ganska avlägset, men vi får väl se. 
Är iaf så otroligt glad över att jag har världens bästa människor omkring mig, jobbar på världens bästa ställe (med världens bästa chefer) och får rida på världens bästa häst! 

Mina kamrater var iaf duktiga, och Frida plockade en placering i Lb och var precis utanför i La. Och finaste Missan knep en placering i La! 
Imorgon är det msvc och msvb som gäller, men jag jobbar i stallet hela dagen. Dock ska jag pimpa gabbe för hans starter (det var ju dealen för att jag skulle rida). Får Lollo välja blir det inget bling, men när karro har fria händer ska här glittras :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0