Lite bättre, men inte bra.

Varit uppe sen 4.30 imorse. Började dagen med en löptur, för att sen hänga på tävling hela dagen. När tävlingarna var slut red jag theo en stund i ridhuset. Det blev bättre, men inte bra. Dock blev det en deal att jag får pimpa gabbe och Missan på söndag och måndag mot att jag startade på söndag.. Kan vara värt det ;) här ska blingas !! 
Imorgon ringer klockan vid halv 6 för en löptur. Börjar egentligen jobba kl 9, men de som börjar tidigare har ingen kassanyckel och kan därmed inte se vilka hästar de kan släppa ut. Så jag får helt enkelt vara där lite tidigare, annars kommer inte hästarna ut i hagen. Jaja, jag är ju ändå vaken ;) 
Efter jobbet ska theo fixas, anläggningen ska vara top notch och banorna ska fixas. Därefter blir det snabba puckar hem på påskmiddag och lite födelsedagsfirande för min bror med hela släkten. 


Gammal bild på fina frallan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0