Materiell lycka

Under våra påsktävlingar förra helgen så var Helle på plats hos oss med sin butik Hästhoven. Hon hade väldigt mycket snygga grejer som föll mig i smaken, bland annat dessa godingar från BR 


Lite dåliga bilder tagna med mobilen

Brallorna är iaf marinblå med typ grå skoning och massa bling, men ändå inte för mycket! Att de dessutom var höga i midjan och typ världshistoriens skönaste byxor gjorde inte saken sämre! Och priset? 850 riksdaler fick man pröjsa för dem! Med andra ord INGENTING! 
Så himla nöjd med mitt köp, och jag funderar på att beställa hem ett par vita också. Känns dock lite ovärt just nu eftersom jag inte ska tävla något, men någon gång i framtiden är det väl dags igen och då vill man ju vara snygg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0