Påsktävlingarna

Så var årets påsktävlingar över för den här gången. Vi har haft strålande bra väder och våra egna ryttare har gjort många riktigt bra ritter. 
Idag var det ju msvc och msvb, och från oss var det bara Lollo och Barbro som var med och red. Gabbe var helt klart snyggast på hela framridningen! Mycket nöjd med mitt verk..! Är dock lite besviken över Lollos egna styling - till nästa gång ska jag minsann deala till mig att få styla hennes hår också hehe :D 

Imorgon är det back to reality igen. Känns dock inte så jobbigt eftersom det bara är fyra dagar kvar till helg, och min senaste dag var ju egentligen idag. 
Dessutom har vi massa praktikanter den här veckan också! 

Finaste Gabriello! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0