Godmorgon lördag

Den här veckan har sprungit iväg, och vi har haft det supersoft på jobbet. Chris är så jäkla snabb, så jag och erkan hinner göra ungefär lika mycket som honom TILLSAMMANS! Hehe.. 

Igår kväll var vi hos Hannah och Annelie på ponnytruppsmiddag. För tre eller fyra år sedan skulle vi ha middag med vår dåvarande ponnytrupp hos Hannah och Annelie, men samma dag bröt ollie benet så det blev aldrig något. Så nu kände de att det var dags! En av oss som fortfarande rider ponny.. :p Det var iaf supertrevligt! Åskan dånade utanför och blixtarna lös upp då och då, hur mysigt som helst! 

Idag ska jag och Carro jobba lite med vårt projekt och ikväll ska vi ut och äta middag med personalen i Bromma. Imorgon ska jag på 18års kalajs och på tisdag är det middag med klubben! Hehe det går bra nu :P 

Nej, nu ska jag lägga på ett kol så jag blir klar med allt idag! 


Dubbel regnbåge igår! Asballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0