Back in business

Eller ja, jag har ju jobbat hela julen, men nu är det iaf två helt vanliga dagar på jobbet. 
Vi hade det super idag med massa bra hjälpredor i alla jullovsbarn. Så himla duktiga är de!
Hade lektioner sen på eftermiddagen som vanligt. Första gruppen hade vanlig ridning, grupp två Hurry Scurry och i storhästgruppen hade jag min första avramling sedan jag fick den gruppen! Tack och lov gick det bra. Det där med avramlingar är inte riktigt min grej.. Är inte rädd för att jag själv ska ramla av, däremot när andra åker i backen..Huh!
 
Hade planerat för en kväll framför Greys anatomy, men självklart vill det inte funka.. Därför jag typ aldrig kollar på serier eller filmer i datorn, det ska ändå alltid strula.
 
Imorgon väntar sista vanliga dagen för det här året. Börjar 6.30 och jobbar till 16. Två privatlektioner har jag tryckt in, och efter jobbet måste jag ta mig en tur till vällingby eller något sånt för att fixa nyårsoutfiten.. Det verkade inte vara acceptabelt med leopardbyxor och mystofflor?! Förstår inte alls varför.. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0