Dan före dan före doppardan

Det blev en ganska bra dag för att vara måndag. Vi hade hjälp av jullovsbarn så att vi var klara i tid och kunde ta in hästarna vid halv ett. 
Eftersom det hade frusit på unde natten så hade vi inga hästar att spola benen på efter lunch, så jag hann tillomed gå runt med en sax och kapa lite manar. 
Första gruppen fick ha hurry scurry. De var tyvärr inte så många, men det gick bra ändå. Grupp två red superbra allihopa. Glömmer lätt att de bara ridit två terminer..! 
Storhästgruppen fick öva lite på delarna ur märke två som de ska rida i början avnästa  termin. 

Väl hemma har jag ägnat mig åt att äta middag och baka avramlingspaj till mina kollegor till imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0