Ledig söndag

Sov 12 timmar i natt, så idag har jag ändå kännt mig ganska utvilad. 
Åkte till Barkarby med mamma för att gå på Ikea innan det blev kaos. Spanade in en tv-bänk, stolar och ett matbord som ska införskaffas till lägenheten. Fick även med mig lite småsaker hem som kommer vara väldigt bra att ha när jag flyttat. 
Vi åkte sen vidare till mio och chili. Hittade en soffa på Mio som ska beställas och även några alternativ på soffbord. 
När jag kom hem gjorde jag klart degen till mina lussebullar som jag påbörjade igår. De fick jäsa en stund till innan jag bakade ut dem. Jag passade på att åka och träna medan de jäste en sista gång. Drog med mig pappa till gymet så fick han vara min pt när det tränades överkropp. Jesus vad svag jag är alltså.. Biceps jobbar ganska mycket om dagarna i stallet, men övriga muskler... 

Nu är lussebullarna gräddade och klara och smakade helt amazing! Imorgon väntar en arbetsdag som vanligt och sen ska jag nog åka förbi gymmet på vägen hem. Måste sätta fart med träningen igen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0