Tio minusgrader

Fy helvete vad kallt det blev helt plötsligt! 
Jag hade en bra julafton igår med jobb halva dagen. Red julaftonskadriljen på finaste tomtehästen Elton. Mot min vilja skulle jag och erkan styra hela kadriljen.. Blev väl ungefär lika dåligt som förväntat ;p kadrilj är inte min starkaste sida! 



Firade jul hemma sen med familjen och farmor och farfar. Supermysigt och fick fina julklappar. Dock visste jag ju nästan allt eftersom jag valt ut det själv. 

Imorse var det bara upp och hoppa och på't igen. En ny arbetsdag väntade, och bortsett från att det var tio minusgrader och vattenkopparna hade frusit så gick det bra - det var ju ändå sol! 
Imorgon jobbar jag igen. Skönt när det inte är några lektioner, så det blir nog bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0