Benen skriker..!

Igår blev det en riktig leg-day på gymmet. Vi körde allt ifrån squats till benpress, och det mesta man kan komma på där emellan! 
Som om inte det vore nog så var Kennie och jag på en 11km promenad igår morse innan jobbet. 

Idag hade jag som ambition att springa/gå 30 minuter. Jag började med 1 km på crossen innan det blev ett löpband ledigt. Tävlingsmänniska som jag är så sprang jag 5 km på det där jäkla bandet! Jag har nog inte sprungit så långt sen innan jag gjorde illa foten. Jag får fortfarande lite ont av att springa i ett så högt tempo som jag gjorde idag, men det funkar iaf. 

Nu ikväll har jag ätit middag med Frida och snackat en massa skit i två timmar (personalen ville stänga då hehe..). Vi träffas alldeles för sällan nu mera. Under sista året på gymnasiet sågs vi nästan varje dag och powerwalkade 1,5 timme. DÅ kunde vi enkelt babbla bort hela den tiden, förstå då hur mycket vi har att säga varandra nu när vi ses typ varannan/var tredje vecka! 

Nu ska jag snart hoppa i säng. Uppstigning vi 5 imorgon bitti för att ta en lite längre prommis med kentucky innan jobbet. Sen på kvällen är det lektion som gäller! Wiho!! 


Ungefär såhär känner jag mig idag..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0