Död

Kom hem från stallet för bara en liten stund sedan. Är verkligen helt död och för första gången sen i somras så känner jag att det ska bli så skönt med fredag imorgon! 
Hela den här veckan har varit lite kaosig då jag kommit hem sent typ varje dag. I måndags var jag bara allmänt seg efter lektionen så kom hem mycket senare än planerat. I tisdags tränade jag efter jobbet och sen åkte jag med mamma tillbaka till stallet för att gå hem med Kennie, så det vart ju inte astidogt då heller. Igår väntade vi in en ambulans till ridskolan efter lektionen (som för övrigt gick dåligt..) så då var jag hemma typ strax efter 21. Idag åkte jag till QD efter jobbet och kom hem vid 22. 
Måste börja strukturera upp vardagen lite bättre. Är så mycket jag vill göra, och egentligen har jag tid, men jag är för långsam hela tiden! Måste. Öka. Tempot. 

Nu ska jag göra iordning lunch till imorgon innan jag slocknar i sängen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0