Milen!

Red ett kalaspass på theo för Annie efter jobbet. Han gjorde fina skolor, ffa höger öppna och vänster sluta. Kunde bibehålla takten och lite schvung i traven genom skolorna! Eller ja, schvung är kanske att ta i, men för att vara theo så var det bra. 

Efter lektionen åkte jag till gymet och köttade mig runt milen på under timmen! 59,03 blev tiden och jag är så jäkla nöjd med det!! Faktum är att jag aldrig har sprungit mer än Max typ 7 km, och nu tar jag milen på under timme  - utan att knappt ha tränat! 
Träningsvärken kommer ju dock kännas imorgon, men det är det fan värt! 

Nu ska jag sova. Kennie vill ut på promenad 5.45 imorgon bitti.. 
Och lite såhär känner jag mig inför det :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0