Hemma igen..!

Elton är parkerad hemma i stallet och jag ska snart inta sängläge. Helt sjukt vad trött jag är!
Vi har haft tre helt fantastiskt roliga veckor, Elton har varit en riktig pärla och ställt upp i alla lägen, duktiga instruktörer och en otroligt rolig grupp! Så mycket jag kommer ta med mig från dessa veckor, och även om det känndes skönt att få komma hem igen så var det lite vemodigt.
Elton och jag fick iaf avsluta på topp. Häromdagen red vi en programträning som gick katastrofalt dåligt. Idag visade vi att vi inte var riktigt så dåliga när vi hade dressyrtävling. Elton kändes fin och vi red ihop 72% i Lb:1 och kom på det trea. Egentligen var vi delade tvåor, men då hade de skiljt oss på allmänna intrycket, men trea är inte fy skam det heller. Vi blev även trea i kombinationstävlingen, dressyr och hoppning ihopslaget! Att vårt lag (kurs 2) dessutom vann lagtävlingen i dressyr och kombinationstävlingen kändes gött!
Ska försöka uppdatera er med massa bilder någon dag, har hela telen full..!
 
Elton ska nu få njuta av lite sommarlov, det förtjänar han verkligen! Han har verkligen varit helt fantastisk <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0