Ibland ska man ha tur!

Carro och jag red ut på Missan och gabbe vid lunch idag. Vi visste att det skulle bli oväder på eftermiddagen, men när vi kom till ängen såg det lite väl mörkt ut så vi bestämde oss för att rida hem. Tur var väl det, vi hann inte mer än in med Missan och gabbe och ta in de andra som var ute när himlen öppnade sig! Det vräkte verkligen ner! Hade vi gått ut 10 min senare hade vi verkligen blivit dyngsura!
Vi fixade lite i stallet, åkte och köpte lunch och sen satte jag fart och drösade Annie och Lollos sadelkammare. De är ganska bra på det där med kaos.. Jag gillar det inte! :p vad de inte vet är att de inte kommer hitta något imorgon hehe! 
På kvällen fick missan, gabbe och Collin varsin ordentlig kvällsrykt. 

Imorgon ska jag skritta ut Missan med Carro och lillen och sen ska vi planera lite inför hösten, vilket vi har skjutit upp lite väl många dagar nu! 
Sadelkammaren efter städning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0