En lördag mitt i livet

Så var lördagen, och så även maj månad, slit för den här gången. Har jobbat hela dagen och haft min kaosigaste lördag hittills.. Ni vet en sån dag då det bara känns skit när man avslutar lektionerna, det känns som att man gjort alla fel. Hade iaf två lektioner som kändes ganska bra, även om reaktionerna på fb från eleverna inte var densamma. Ponnylektionerna var kaos. Under en och samma lektion hann det bli bråk mellan ponnysar två gånger. Och att försöka förklara för barnen att det är viktigt med avstånd kan verkligen ge en magsår innan de har förstått.. 
Så dagens magkänsla är att jag hade ungefär 75% missnöjda elever (av olika anledningar). De sista 25% är sånna som är nöjda över att ens få vara i stallet. Så nej, dålig dag och självförtroendet i botten wehåå! 

Avslutade iaf på bästa tänkbara sätt med middag med mina fina tjejer hos Tessan. Skrattar aldrig så mycket som när jag hänger med femman <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0