Grym weekend!

Vi har ju varit på en liten minisemester, jag, Carro, Ellen och Erica. Igår morse flög vi ner till Göteborg, spenderade några timmar på stan och såg Håkan hellström på Ullevi. Det var vi och sisodär 69 345 andra personer där! Helt galet, och magiskt bra! Hela kvällen i sig var helt magisk - vädret, stämningen, musiken och att få dela kvällen med de bästa jag vet! Vi saknade dock Frida som var tvungen att vakta knugen på slottet..! 

Idag inledde vi dagen med en hej dundrande hotellfrulle. Därefter drog vi oss ner på stan och promenerade runt hela dagen. Riktigt mysigt! Vid sjutiden flög vi hem igen och tio i åtta landade vi på Bromma flygplats. 

Det har varit riktigt skönt att bara åka bort över helgen. Även om jag älskar jobbet, hästarna och alla människor där så behöver man få komma bort ibland! Har inte ens tänkt på en häst på två dagar nu. 
Bjuder er på lite fina bilder, vissa bättre än andra! 
På Bromma, redo att åka! 
Hämtade ut den sista spelaren här.. 
Incheckningsdisken på vårt hotell.. Omnomnom! 
Lunch på en uteservering igår. Bästa bilden jag hitta.. ;p 


Håkan pre-party på trädgår'n. 
Ullevi började sakta men säkert fyllas med folk.. 
Den berömda hisselfien, som har en alldeles egen fantastisk historia..!! Bilden är väl tagen vid 3 på morgonen, tror det säger en del! 

Och så avslutningsvis dagens froyo..! Tur att det inte räknas som sötsak i vårt nyårslöfte.. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad faaaan Karro! Jag trodde att vi hade en deal på två av dem där bilderna i alla fall! 😂

2014-06-09 @ 00:24:10
Postat av: Anonym

Vad faaaan Karro! Jag trodde att vi hade en deal på två av dem där bilderna i alla fall! 😂

2014-06-09 @ 00:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0