Long time no seen

Gått ett par dagar sedan sist, och det enda jag har gjort är att jobba i princip. Sista veckan med sena kvällar har det varit, känns tråkigt men ändå lite skönt. Har saknat att ha stallet och alla rutiner där, men det har varit både roligt och väldigt lärorikt att ha lektionerna! 

Jag har jobbat idag också eftersom jag är ledig imorgon. Vi har haft en sjukt lugn och skön dag, så det är rätt okej ändå. 

Imorgon är jag som sagt ledig, eftersom jag, Carro, Ellen och Erica åker till götlaborg för att se Håkan på Ullevi! Blir som en minisemester, men ska faktiskt bli skönt att komma bort lite - om så bara för ett dygn! 


Måndagens teorilektion - knoppning! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

va har hänt me bullen å va händer me monstrike å william????

2014-06-07 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0