Träningsvärk <3

Alltså är det en känsla jag älskar så är det att ha träningsvärk! Känslan av att verkligen ha kämpat häcken av sig..
Igår hade jag en väldigt intensiv dag. åkte till gymet vid typ 10 och sprang 6 km. Sen kom Rebban och vi gick på ett spinningpass. På spinningen så blir jag lätt lite lat, ger upp lite för tidigt och drar ner på motståndet så fort det blir jobbigt. Men igår köttade jag tills mjölksyran sprutade ur låren. Direkt efter spinningen så väntade ett corepass. Efter två så intensiva pass som löpning och spinning så kändes coren som rena semestern. 
 
På kvällen hade Vällingby ridsällskap 65-års jubileum på Krogen Tre kockar i Spånga. Det var trevligt och fyran+ gick all in med dansen.. Att vi var i princip de enda som gjorde det spelar mindre roll, men vi hade kul iaf ;) Men det satte sina spår idag av allt tränande igår (inklusive all dans!), för träningsvärken jag har idag är inte nådig! 
 
Tänkte dock bättra på träningsvärken lite genom att ge mig ut och springa nu. Tror nog det blir den korta rundan på 5 km, eftersom det ikväll även väntar ett shape-pass på gymet! 
 
Rebban och jag tog en lunchdejt efter träningen.
 
"But first, let me take a selfie" 
En selfie ala Volange, klart bättre än på Oscarsgalan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0