Tuuursdag

Helt söker på att det var fredag imorse.. Jaja, en dag kvar till helg. 
Sprang imorse och sen jobbat hela dagen lång, 7.30-17.30. Vi hade det superskönt på förmiddagen, och på eftermiddagen fick mina gulliga ponnybarn rida ut i skogen och trava. Uppskattat av både ryttare och ponnyer, mindre uppskattat av föräldrarna dom fick springa med :p 
Var på gymmet nu ikväll och körde Box. Sjukt jobbigt och ganska svårt när man aldrig har gjort det innan. 

Imorgon väntar en bra dag. Ska springa på morgonen, men det blir extra tidigt så jag tror inte att jag får upp Kennie så dags.. Ska vara på jobbet 6.30, så jag måste ge mig ut senast kl 5.. Jaja, jag ska rida lektion för Annie på theo och sen hoppträna Elton på kvällen. Efter det kommer iaf Carro och erkan hit och käkar middag. Lång dag, men vad gör väl det när helgen står bakom dörren?! 
Helgen är för övrigt också fullspäckad, med massa tid på gymmet på lördag och sen middag med alla tävlingsryttare, och söndag blir det programträning för Fia! 
Nu, SOVA! 

Random bild, men Såhär bra hade Missan fixat med sitt täcke häromdagen..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0