En arbetsdag senare

Kom hem från stallet för en lite stundsedan och har hunnit få i mig lite middag. 
Idag har jag gjort mig bekant med ungefär 40 nya elever och en ny häst. Eleverna var snälla med mig och jag lärde mig namnen på alla! Insåg att jag i slutet av den här veckan kommer ha haft cirkus 120 OLIKA elever..! Det är faktiskt sjukt många :p 
Hästen, vid namn clabbe, var också snäll med mig. Mycket trevlig häst som jag gillade skarpt, vilket jag dessvärre inte tror jag kommer bli ensam om att göra. Mjuk och härlig och gav en trevlig ridkänsla! 

Nu måste jag sova. Börjar 7.30 imorgon och borde hinna springa innan.. Wehåå, tur jag är ledig på fredag :) 

Fina frallan, en av våra fantastiska lektionshästar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0