Inte som planerat..

Godmorgon! 
Min klocka ringde vid 6 imorse för att jag skulle ut och springa. Snoozade dock till 7 innan jag bestämde mig för att gå upp. Planen var alltså att springa, sen åka till gymmet och sist men inte minst ta en långprommis med Kennie innan jag åkte till jobbet. Jag jobbar 12-21.30 idag, därav den långa förmiddagen. 
Dock så var jag igår och tog sista vaccinet mot livmoderhalscancer och även första sprutan mot TBE. Gardacilsprutan vet jag gjorde så jäkla ont de tidigare gångerna, men det var inga problem nu. Fästingsprutan däremot.. Alltså jag kan på riktigt inte lyfta min högra arm idag. Sinnes vad ont det gör! Röra den fram och tillbaka funkar dessvärre inte heller, vilket innebär att jag inte ens kan springa... 
Istället ska jag bara ta en lång promenad med Kennie och sen ska jag åka och hämta mitt pass. 
Håller alla tummar att jag kan köra igång mitt träningsschema igen imorgon. Har varit alldeles för slapp den här helgen och knappt rört mig utanför dörren..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0