Just nu:

Pluggar för fulla muggar och har gjort det sedan jag kon hem vid fyra. 
Har dessutom hunnit med att städa mitt rum (inklusive hela garderoben, tror nog farmor var lite chockad när hon skulle städa här idag), köpt nya asballa pjucks, hämtat min "nya" cykel hos farfar ( fått min fasters gamla, inte den ballaste, men det går ju att cykla på den och det räcker för mig), haft tävlingssektionsmöte i stallet och sen har jag bara pluggat. 
Ska runda av snart, är lite pömsig i skallen nu. Blir ju så när man inte är van att plugga längre ;) Nästa vecka kommer jag jobba sena kvällar mån-ons, vilket innebär att jag är ledig på fm så då ska jag klämma in massa läsande! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0