Tävlingskväll

Spenderade eftermiddagen/kvällen i Vallentuna på tävling med dansken, Missan, Lollo, Annie, erkan och ankan. Dansken skötte sig jättebra, men tyvärr hade de småmissar i flera moment. Missan var också duktig, men tyvärr missar i upptagningarna efter båda mellangalopperna. 
Jag kom hem för cirkus en halvtimme sen. Inte jättetidigt direkt, men jag har vari med om värre ;) Någon gång kom jag och Emma hem från en tävling vid typ 23, och då skulle hästen spolas och torka, grejerna skulle packas upp och sen började jag jobba kl 6 nästa morgon! Imorgon börjar jag inte fören vid 11, men jag ska upp till stallet innan och rida. Sen jobbar jag till 21.30 med lektioner hela kvällen. Men måndagar är det bara roliga lektioner, så det känns bara bra att det är söndag! Ingen söndagsångest här inte! 

Mistrea krumelur goes krullelur ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0