Två dagar senare

Måndagar är helt klart mina roligaste lektioner. Allt flyter på och både barn och föräldrar är väldigt snälla och trevliga. Inte för att det är nå större fel på övriga veckan, men det är nåt speciellt med måndagar! 
Jobbade även som ponnyryttare och red lilla Dunet på förmiddagen. Tanken var att jag skulle lära mig att slappna av, eftersom det knappt är möjligt att spänna sig på Dunet. Men hon var himla trevlig, dock lite liten kanske :p



Idag började jag vid 11.30 och det enda jag gjorde var typ att sopa stora stallet haha! Allt annat var finito. Sen gick jag och erkan på promenad med Missan och gabbe runt ängarna. Missan var mest hungrig och tyckte jag var asjobbig när jag skulle ta ett kort på henne.. :p 

Hade lektioner sen hela kvällen och det flöt ovanligt bra. Första gruppen fick skritta ut, andra gruppen red jag ut med, tredje gruppen fick vara ute halva lentionen och sen inne och sista gruppen var bara en kort sväng ute innan vi gick in. Men alla red bra och hästarna skötte sig som vanligt! 

Imorgon börjar jag jobba vid två och har lektioner hela kvällen. Blir nog en bra dag. Dock är onsdagar lite trassliga eftersom jag måste ta min "middagsrast" vid halv 4. Är ju inte sådär as sugen på att äta middag halv 4 direkt, så då blir det inte av att jag äter middag fören jag kommer hem vid 22.30. Men men, det går ju bra ändå! 
Ska sluta babbla om mina middagstider nu och gå och lägga mig istället. Blir en tidig dag imorgon då mycket ska hinnas med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0