Mistrea

Mamma och jag åkte till Börjes i bro imorse för att handla lite. Jag fick med mig en vinterjacka och lite annat smått och gott så som vantar och strumpor därifrån. 
Åkte till stallet sen och red på fina lilla Missan. Vi skrittade en sväng ute och sen var vi i lilla ridhuset. Missan skötte sig bra och kändes fin när jag red ordentligt. Igår när jag red tror jag vi lyckades med ett rent byte av tio möjliga.. Idag gjorde vi två rena av två möjliga!! Galoppen överlag är ganska svår, men i traven var det bättre. Men hon är himla gullig iaf, fina lilla tjejen.

På eftermiddagen var det föreläsning med Johan Plate i ridhuset. Superbra föreläsning och jag ska erkänna att jag ändå blev lite inspirerad till att jobba lite mer med mig själv. 

Imorgon bitti ska jag till stallet på ett litet uppdrag. Sen ska Missan och jag ut och busa i skogen. På eftermiddagen kommer Carro hit och vi ska jobba med projektet inna jag ska med mam och Paps till farmor och farfar på middag. Blir nog en bra söndag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0