Ponnymamma och ledig morgondag

Jobbat som vanligt igår och idag. Hade teori med alla tre grupper igår och avslutade dagen med eltons vanliga mys- och ryktstund. 
Idag har allt flutit på bra och när jag hade slutat hjälpte jag lilla Hedda med sesselito. De var superduktiga båda två och jag är jätteglad att jag för vara deras "ponnymamma" just nu! 

Imorgon är jag ledig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag ska väl till stallet iaf och rida lektion på kvällen. 
Har även hunnit med att köpa nytt gymkort idag, på ett helt nytt gym i vinsta dom heter Fresh fitness. Var jättebilligt och verkar superfräscht! 

Hur får du din vardag att glittra??
"Mamma, jag vill sluta rida. Fröken luktar bajs!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0