Quel katastrof!

Jobbade idag, utan tvekan najsigaste dagen ever. 
När jag slutade vid 17 så red jag Elton samtidigt som Lollo och erkan. Han gick vilade ju igår och idag undrade jag vad vi sysslade med?! Högerbogen glömde vi i stallet och bromsen var kvar i sadelkammaren. Till råge på allt så hade jag glömt stoppa i poletten! Mitt fokus var väl inte heller på topp, så vad kan man förvänta sig då? 
På slutet fick jag lite hjälp av Lollo som hade ridit klart, då blev det bättre och vi kunde avsluta bra. Problemet är egentligen inte så svårt - sluta dra i vänstertygeln, sluta glappa på högertygeln och skit i att förböjda vänstersidan! Hur svårt kan det va? Stoppa i poletten bara! 
Jaja, det blir bättre nästa gång! Ska försöka rida ut imorgon om vädret tillåter och så ska jag flörta till mig lite hjälp nästa gång vi är i ridhuset av äni eller lola :D Jag behöver någon som tjatar om den där förbannade bogen! 

Imorgon ska jag som sagt försöka rida ut på morgonen och på eftermiddagen ska jag åka med Emma och bästa Helge på tävling i Enköping! De ska starta intermediere A. Ska bli jätteroligt! 


Älskade vän, finns ingen som gör mig så glad som du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0