Run for life

Ledig lördag skulle bli en lugn lördag, vilket det absolut inte blev.. Jag gick väl upp vid 10 och tog med mig Kennie ut på en långprommis. Vi gick cirkus en mil, men Kennie trycker det är halvroligt att gå på gångvägarna så vi åkte till stallet istället. Plockade in Missan och tog med henne och Kennie på en 4 km runda i skogen. Kennie älskar att ha med sig Missan i skogen - hon försöker leka med henne men Missan förstår inte riktigt grejen?! 
Väl tillbaka i stallet igen fick Missan en rykt och sen hjälpte jag Hedda med sessan. De skötte sig bra och det har hänt mycket på bara två veckor! 

När jag kom hen snörade jag på mig löparpjucksen och gav mig ut och sprang. Tog milen på under timmen! Så jäkla gött! Dock dog telen strax innan milen så jag vet inte riktigt hur lång tid hela rundan tog.. 

Imorgon ska jag vara domare på hopptävlingen i stallet. Därefter ska jag hjälpa Hedda och sessan och avslutningsvis lär jag väl ta en runda i löparskorna. 

Bästa tjejerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0