Lite bättre

Jag drog iväg till gymet vid fyra och körde ett riktigt mördarpass, först 60 min på kondition och sen 30 min styrka. Alltså känslan när man kramar det sista ur varanda liten muskeln.. Så galet gött! 
Efter träningen kändes livet lite bättre än när jag skrev mitt bittra inlägg lite tidigare idag. Jag tänkte först faktiskt radera det, men ångrade mig. Den här bloggen handlar ju mer om mitt liv än om hästar i sig, dock består ju mitt liv till stor del av hästar eftersom det är mitt jobb. Men det jag skrev är ändå en del av mitt liv, och någonstans har jag en förhoppning att den eller de som bör läsa också har gjort det. Jag vet ju att hon, han eller de faktiskt har läst den här bloggen en gång i tiden, så chansen att det görs igen finns ju! 
 
Jaja, nu ska jag iaf dra igång med träningen ordentligt, för jag vet ju att jag mår så mycket bättre och blir så mycket gladare av det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0