Snäll skogshäst

Vid 10 i förmiddags kom Lollo och sa att "nu ska vi rida ut!" Eeehm.. Säker på det?! Men ut tog vi oss, dock var jag livrädd första halvan hehe.. 
Lollo tvingade upp oss i mördarbacken, men när gabbe drog förbi och bockade hela vägen upp förstod Elton inte alls vad det var frågan om?! Han tog två språng i galopp och saktade sen av till skritt! Haha ibland undrar man.. Han är inte som alla andra ;) 
Sen travade vi hela rundan tillbaka och galopperade i uppförsbackarna. Eller rättare sagt, gabbe valde gångart innan backarna och Elton fick snällt hägna på. Han gjorde några bussprång innan backarna, sin specialare när han mest viftar med frambenen och sen körde han full fart framåt. Men han var ju snäll hela tiden ändå :) 

Imorgon jobbar jag, trots att det är min lediga lördag. Men eftersom jag är så snäll så jobbar jag iaf ;) 
På söndag har vi ju tävlingar hemma, då jag ska sitta hela dagen i sekretariatet med Annelie. 

Bildbevis på tur! 
Stängde in erkan i hissen också hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0