Ledig helg

Igårstod jag inför den svåra frågan vad jag skulle göra hela helgen. Jag var hos QD igår morse och han fick springa några varv på lina och sen gick vi på promenad. Åkte förbi ridskolan på vägen hel för att hämta min laddare till telefonen. Väl där mötte jag Lollo som frågade om jag inte ville åka med henne på tävling. Så jag och Kennie åkte med Lollo och gabbe till Strängnäs där de startade en msvb:4. 
Domaren låg överlag ganska lågt, efter halva startfältet var man placerad på 55%.. Gabbe såg iaf fin ut i både trav och galopp. Genom hela skritten stod det en häst utanför ridhuset och gnäggade, vilket förvandlade gabbe till hingst ;) så tyvärr fick de väldigt mycket avdrag där. 

Idag tog jag sovmorgon. Vet inte när jag gjorde det senast. Bakade lite till tävlingarna innan jag åkte till ridskolan för att ha lektion för Hedda. Vä hemma igen har jag bakat lite till och nu ska jag ta med mig Kennie på en långpromenad i solen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0