Lite butter

Min boss Lollo hade ett par så sjukt snygga ridbyxor här för några veckor sedan. Det visade sig att dessa kom från Horze och kostade under 800 spänn. Jag har gått och funderat på om jag ska våga klicka hem ett par, men idag slog jag äntligen till. Passade på att klicka hem två andra varor som ni får se när de kommer..
Hur som, det gick väl på strax under tusenlappen. Vid ordrar över 499:- så var det fri frakt. Katjing! Kände mig sjukt nöjd när jag klickade på betala. Går sedan tillbaka till webbsidan bara för att se vad som fanns mer liksom. Det är då det kommer..
 
"Happy hour: upp till 30% rabatt" 
Men alltså på riktigt?! Handlade man för över 900:- fick man 15% rabatt om man skrev in en rabattkod som stod på hemsidan, vilket hade inneburit att min beställning gått på strax under 800 spänn! Nu är det ju inga stora skillnader och jag kommer inte gå under rent ekenomiskt för att jag missade rabatten, men DET ÄR EN PRINCIPSAK! Alla har vi en Ove Sundberg i oss och min vaknade till liv idag. 
Fett besviken är jag iaf! Fast ändå fett nöjd över produkterna, än så länge iaf! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0