Superstar checkar in

Idag efter jobbet åkte jag till hogsta och hämtade min superstar QD. Han ska få bo på Volange över helgen eftersom vi ska träna program på söndag för Annie. Jag jobbar imorgon och söndag morgon, så det skulle bli lite knepigt att köra dit honom. Så det var ju himla bra att det kunde lösa sig såhär! 
Louise har ridit nu i två dagar och han har skött sig bra. Så imorgon får han nog gå ett pass på lunchen om det hinns med (annars får det bli på Kvällen efter jobbet) och på söndag tränar vi för Annie kl 12. 
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska vara i stallet vid halv sex imorgon bitti (börjar jobba halv sju så jag kan ta en timmes längre lunch, men innan det vill Kennie ha sin morgonprommis på en timme..). Jaja, vila kan man göra i graven! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0