Dålig ridning

Två hästar har jag hunnit rida idag. Luxia var först ut innan lunch och alltså ja.. Vi stod mest still. Hon är ju ett tjurigt sto, men när hästen väljer att stanna i skritt på långa tyglar så måste man ju göra något helfel.. Jaja, får se det som en utmaning eller nåt. 

Red Billy sen på lektionen. Tyckte jag att det gick dåligt med luxia så gick det nog ännu sämre med Billy. Vet liksom inte ens vad jag ska säga eller skriva, det funkar bara inte. Blir så himla frustrerad och ledsen. Ledsen över att jag gör det så jävla dåligt. När tanken är att man ska hjälpa hästarna, och det enda jag gör är att stjälpa.. Det blir liksom inge roligt. När jag heller inte har något att se fram emot, ett mål att uppnå eller en tävling att sikta på, då blir det som att rida för ridandets skull. Och jag kan inte det. Tappar all motivation. 


Jag saknar den här hästen, så himla mycket..❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0