Ledig onsdag

Efter en sjukt stressig morgon (skulle vara på möte på banken kl 10. Förstår ni paniken när jag parkerar bilen i Åkeshov 9.30.. Men 9.59 kliver vi in på banken!) så landade jag på hogsta vid halv 12. QD fick gå ett pass i ridhuset och han kändes helt ok från början. Jag la fokus på att han bara skulle vara avspänd och trava med små steg. Han vill ju gärna göra sig lång och älga iväg, men nu var han tvungen att hålla sig kort i kroppen och avspänd. Han blev faktiskt riktigt fin och helt sjukt svettig! Även om det egentligen inte är så fysiskt ansträngande för honom, så blir det jobbigt när han måste gå utanför sin comfortzone. 

Hann med ett pass på gymet innan jag åkte till ridskolan för att rida lektion på capriccio. Gick, som vanligt, inge bra eftersom jag rider som en jävla kratta.. Blir så ledsen och irriterad på mig själv att jag inte kan göra det bättre. 

Imorgon rider jag lektion igen och på fredag ska jag rida QD. 

❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0