Ganska bra ändå

Är då himla trött på denna fruktansvärda isgata. Hästarna halkar och jag vågar inte springa. När jag inte får springa på morgnarna så vaknar jag liksom aldrig.. Jaja, snart är vintern slut. 
Trots allt hemska ovanstående så är det rätt okej ändå. Jobbet flyter på och idag hade jag lektion med två superduktiga elever på eftermiddagen. Det är verkligen så roligt att få se deras utveckling. Blev alldeles glad i hjärtat på slutet när poletten verkligen trillade ner hos dem! 

Både igår och idag har jag ridit Gode. Igår kändes han bra, mycket mer framåt från början jämfört med när jag red honom vid nyår. Så det var roligt att känna skillnaden. 
Idag red jag honom på min lektion och ja, vi var väl mer i luften än på marken.. Men mellan hans små rackartyg så är det en himla härlig häst! 
Imorgon är det torsdag och en jobbdag väntar. Rider ju numera lektion både onsdag och torsdag, vilket såklart blir roligt. 

Ett stycke bushäst :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0