Stallfritt

Har inte ens varit i närheten av stallet idag.. När hände det senast?
Tog en prommis med Kennie imorse och sen åkte jag och mamsen till Täby centrum. Jag har aldrig varit där, och hade aldrig kunnat ana hur sjukt stort det var! Många trevliga affärer och jag fick med mig en hel del grejer hem. Dessutom träffade vi min kusin som jobbar där, supertrevligt såklart! 

Påväg hem stannade vi på mio för att köpa ett soffbord. Tog över en timme innan vi var ute därifrån, men då hade vi också fått med oss en dörrmatta och en tvättkorg ;) 

Imorgon ska jag och Kennie gå på långpromenad på morgonen. Sen ska jag till stallet och rida lite innan jag har lektion för Hedda. En bra söndag med andra ord! 


Tänkte köpa en kudde till min pappa, ett litet självporträtt av honom liksom? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0