Tisdag

Idag har vi äntligen börjat kunna släppa ut hästarna i hagarna igen. Isen har gett med sig lite, så sålänge hästarna var lugna så gick det bra. Det blir lite rörigt för oss att springa fram och tillbaka, men vad gör man inte ;)

Efter lunch red jag fina gode. Han var lite stel i början, men när han kom igång så kändes han faktiskt väldigt bra. Lätt i handen utan att släppa stödet och gick på bra framåt. Känslan på slutet var nog den bästa jag fått på honom! 

Imorgon är jag ledig. Ska inte göra så mycket alls faktiskt. Kennie ska rastas, jag måste köpa hundmat och så ska jag rida på kvällen. 

Hur jag hittade daniella imorse.. Rymmer från sin egna spilta och ställer sig istället i en tom i lilla stallet.. Alla sätt är bra..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0