Dressyrinspiration

Efter två dagar på Kersö, där man alltid inspireras av fina hästar och bra ridning, och en tripp till Tuna med Lollo och gabbe idag där de tränade för Anna så var jag riktigt peppad på att rida när vi kom tillbaka. 
Hästis blev ganska fin när han fått jobba en stund och det var riktigt roligt! 

Igår kväll var jag, Ellen och erkan på olearys och sen på bio. Även Carro mötte upp oss på olearys. Trevlig kväll med fina vänner! 
Nu skiner solen som aldrig förr, så jag tänkte ge mig ut på en prommis. 

Jag blev ombedd att ta med mig ett schabrak från ridskolan till gabbe och fick välja vilket.. Hehe klart han fick det snyggaste han har! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0